Jak jsme dělali internety

Ani nevím koho a jak napadlo se do toho pustit. Předpokládám, že jsme na to přišli asi v autě. Nevím, jestli to tak máte taky, ale mě napadne nejvíce myšlenek právě v autě. Asi se mozek naladí na nějaké jiné vlny nebo je to nějaká forma meditace. To doopravdy netuším.
Vlastně počkejte, já jsem na netu, a tak se podívám, jestli na to někdo už nepřišel.

Tak jsem zpět. Hledal jsem, hledal, ale nic nenašel. Zato jsem proletěl novinky na seznamu a podíval se na pár videí. Nevadí.
Zkrátka a dobře jsme přišli na to, že jsou značky, které si zaslouží více naší pozornosti. V naší nabídce se mohou snadno ztratit, přeci jenom náš katalog má již blábláblá stránek.
Ne.
Tenhle web nebude nudný.
Zkrátka a dobře, chceme Vám je detailněji představit značku REVOL.

Aktuální podoba titulní stránky.
www.porcelan-revol.cz

Na marketingu slepě věříme v moc internetu a budoucnost vidíme jasně a zřetelně mezi jedničkami a nulami. Dostali jsme tedy od vedení zelenou a jdeme na to.

Dali jsme chytré hlavy dohromady, rychle překonali syndrom prázdné stránky a udělali jsme si důkladný plán:

  1. zvolit platformu, na které stránky postavíme
  2. udělat web

Takže plán byl hotov a směle do toho. Platformu jsme vybrali. Potom jsme rovněž vybrali nějakou šablonu, aby to bylo hezké a jednodušší. Šéf to všechno zaplatil. Toliko k bodu číslo 1. Nyní jsme se směle pustili do bodu číslo 2.

Navštívili jsme stránky Applu, Microsoftu, Ferrari a další stránky, abychom se mohli inspirovat. Pořád to nebylo ono. Potom mě napadlo, co taková Tesla. Bingo. Všechno jednoduché, přehledné a jasné.

Soustředit se na obsah, a pak se snažit obalit ho do přívětivého designu.
Takže, jak jsem se již přiznal, prvotní inspirace byla stránkami americké Tesly. Nyní stránky samozřejmě vypadají úplně jinak. Je to dobře. Je to náš styl. Ne kopie. Doufám, že budeme i nadále posouvat stránky dopředu. Už nyní, když jsme ukončili první fázi, mám pořád tendenci něco měnit. Pořád chcete něco vylepšovat, ale potom přijde chvíle, kdy řeknete ne!
Už to musíme spustit. A tak to nahrajete na web.

A můj ty světe. Jsme ON-LINE.

Stránky samozřejmě nebyly ani zdaleka hotové. Čekalo nás alfa a beta testování. Pak ještě gamma, zeta až po omegu.
Třikrát jsme se rozhodli pozměnit design.
A nejhorší jsou trpaslíci a hned po nich titulky.
Já nesnáším titulní stránky. V hlavě mám nastavený takový blok. Uvědomuji si, jak je titulka důležitá. A jsem z titulek ve stresu a nechávám je až na konec.
Takže ji nechám až nakonec.

Tvoříme obsah.

Od začátku jsem věděl, že chceme značku představit jako takovou. Zkrátka říct Vám pravdu.
Nekřičet na Vás z monitoru: „Kup si to. Je to nejlepší!“
Ne, tohle nemá rád nikdo. Chceme Vám pěkně v klidu vysvětlit, o čem je Revol. Jak vypadá. Říct Vám o jeho vlastnostech. A to, že je nejlepší na světě, potom poznáte Vy sami. Já doufám, že se nám to bude dařit.

Takže jsme přišli na to, že cílem je představit jednotlivé linie. Nechceme jen strojově překládat marketingové výtvory našich kolegů z Francie. Chceme Vám předat naše myšlenky a zkušenosti. Proto jsme si dali tu práci a představujeme Vám REVOL „po česku“. Tak, jak ho vidíme my. Samozřejmě, že to dalo zabrat. Času nám to vzalo spoustu. Šéfe, to je ten hlavní důvod, proč jsme nestihli termín. Pečlivost a profesionalita. Nechtěli jsme to odfláknout.

Nuže, pokud se podíváte na menu, uvidíte tam odrážku „Představení kolekcí“. Právě tam najdete, doufám, to hlavní. Jasně, že mohu doporučit všechny odrážky. Pokud chcete poznat kompletní produkci porcelánky REVOL, je to jedna z cest, které kromě osobní návštěvy vřele doporučujeme.

Tvorba stránek nikdy nekončí. Musíte stále aktualizovat, vylepšovat, popisovat a optimalizovat. Podstatná část je ale za námi.
Musím podotknout, že vyšší moc jakoby nechtěla, abychom stihli termín. V průběhu tohoto projektu jsme měli 2 kontroly. Obě dvě dopadly naštěstí výborně, ale víte jak to je, trošku času a nervů Vám to vždycky vezme. Doufáme, že se Vám stránky budou nejen líbit, ale že Vám pomohou vybrat si ten svůj REVOL.

Závěrem
Tak nějak doufáme, že se Vám naše tvorba bude aspoň trošku líbit. Je pravda, že to děláme kvůli Vám, ne pro sebe. Prosíme buďte tolerantní vůči případným chybám. Mohu Vám za oddělení marketingu říci, že jsme do tohoto projektu vložili kousek sebe. Moc nás to bavilo, i když byly chvíle, kdy jsme se na to chtěli vysrat. Omlouvám se, ale jinak to napsat nešlo.

Pokud se Vám REVOL, líbí je to super. Pokud jste si vybrali jiný porcelán, ale aspoň jsme Vám pomohli rozšířit obzory, i tak je to dobře. Všichni přeci táhneme za jeden provaz a těšíme se, až se bude ve světě říkat: „Já si myslím, že italská a francouzská kuchyně je výborná, ale zkusili jste tu českou? To je teprve něco.“